Kasteel Cronesteyn
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kasteel Cronesteyn

forum van de familie Whitefire
 
IndexPortalStamboomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST

Ga naar beneden 
+12
Roxanne
Carla
Draco
Pokkepinguin
Yiala Vencedor
Sothis
poetin
Diethard Letemple
Graafjojo :D
Myanne
superallesan
Tigerlors
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tigerlors

Tigerlors


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
(IG) Woonplaats : Ierland: Cill Chaoi
veld(en) : Tarwe
Registration date : 12-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyza sep 27, 2008 2:14 pm

Na alle voorbereidingen te hebben gedaan opent Tijger de deur van de balzaal

Iedereen komt zo wel zegt hij tegen zich zelf

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Marriage_newmrmrs


Laatst aangepast door Tigerlors op zo sep 28, 2008 5:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
superallesan

superallesan


Aantal berichten : 12
(IG) Woonplaats : Rotterdam
veld(en) : Tarwe
Registration date : 27-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Feest   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyza sep 27, 2008 2:35 pm

superallesan heeft haar mooiste jurk aangedaan om dit feest niet te missen Very Happy ze wacht geduldig op de anderen af
Terug naar boven Ga naar beneden
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyza sep 27, 2008 5:18 pm

Myanne kwam de balzaal binnen ze liep eerst even bij Draco's gedeelte van de balzaal binnen voor naar haar nicht te gaan in het andere gedeelte. Knuffelde Tigerlors haar lieve neef.
Daar zag ze haar zusje An gaf haar een hele dikke knuffel. Ze was er bijna niet meer geweest.
An hehe eindelijk meis zie ik je weer eens. Daar ben ik wel erg blij mee! Hoe is het met jou en met Diethart. Jemig, wat was het spannend in de vakantie of je nog wel zou komen zeg.
Maar gelukkig ben je er. Leuk hoor voor onze broer ook dat je er bent. Heb je Kneusje gezien mooi was ze als bruidje, he. En haar dikke buikje, dat gaat niet lang meer duren, he....
Myanne was echt blij dat ze er was. Wat zie je er mooi uit Very Happy

Toen zag ze Graafjojo ook binnenkomen ze knuffelde die ook eens goed. Ook een tijd niet gezien.
Maar ik ga even naar hiernaast even kijken daar was toch de het feest van Chean en Krodaxi?


Laatst aangepast door Myanne op zo sep 28, 2008 6:03 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyza sep 27, 2008 8:48 pm

Graafjojo gaat ook eens de zaal binnen waar het trouwfeest gaat plaatsvinden.
Mooi versiert hoor broertje,
Zegt hij tegen Tiger als hij de zaal binnenstapt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
superallesan

superallesan


Aantal berichten : 12
(IG) Woonplaats : Rotterdam
veld(en) : Tarwe
Registration date : 27-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyzo sep 28, 2008 1:35 pm

An is ook blij om Myanne weer te zien Very Happy cheers Met Diethard gaat alles oké.Die wilt altijd helpen.zoals altijd Wink

An zegt tegen graafjojo.

Ik heb het podium geverft. study

Dan vraagt ze aan myanne:

Komt Diethard ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyzo sep 28, 2008 2:45 pm

Ik heb het podium geverft. study

Je hebt ook mooi geverft hoor Razz .
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Diethard Letemple




Aantal berichten : 1
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Tarwe
Registration date : 28-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyzo sep 28, 2008 3:30 pm

Onmiddelijk na de trouw springt Diethard op zijn paard om naar het kasteel Cronesteyn te rijden. Eenmaal daar toegekomen springt hij van zijn paard en loopt hij naar de stallen om te controleren of het geschenk van hem en An daar nog ongeschonden staat. Nadat hij dat gecontroleerd heeft, herschikt hij zijn beste pak nog eens een gaat op weg naar de balzaal, gelukkig wijst een gedienstige lijfeigene hem de weg.
Wanneer hij de zaal binnenkomt springt An hem onmiddellijk naar de nek en heeft versmacht hem bijna in een heel erg liefdevolle omhelzing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerlors

Tigerlors


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
(IG) Woonplaats : Ierland: Cill Chaoi
veld(en) : Tarwe
Registration date : 12-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyzo sep 28, 2008 5:01 pm

Tijger ziet dat er al vaal mensen binnen zijn gekomen en gaat naar ze toen en groet iedereen[i]
Terug naar boven Ga naar beneden
poetin




Aantal berichten : 2
(IG) Woonplaats : Utrecht
veld(en) : Gierst (wodka)
Registration date : 29-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 2:02 pm

Poetin heeft zijn beste pak aangetrokken. Hij komt de mooi versierde zaal binnengelopen en geniet even van de mooie versierselen. Dan loopt hij naar Tigerlors en schudt hem de hand.

Dag Tijger, mijn naam is Vladimir Tailleur Poetin. Ik ben een vriend van de bruid. Wat een mooi feest zeg, dat heb je goed geregeld!

Dan stelt Poetin zich ook nog voor aan de andere aanwezigen.

Is het bruidspaar nog niet gearriveerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 2:11 pm

Sothis loopt door de grote balzaal naar het bruidspaar toe en zegt:

Wat een genot om naar jullie te kijken. Jullie zien er prachtig uit en daarnaast straalt het geluk "dubbel en dik"van jullie af.
Ook voor jullie gold, dat een relatie gepaard gaat met vallen en opstaan maar tenslotte overwint de liefde alles.

Julie voorzichtige ontmoetingen in het begin staan me nog goed in het geheugen. Zelf woonde ik nog niet zo lang in Leiden en stapte op een avond "'t Hof"binnen. Kreeg een warm onthaal van jullie en verder was de herberg leeg. Echter heb ik nog nooit 2 mensen zo opgelucht zien kijken als toen ik voelde dat ik hier niet geheel op mijn plaats was en aankondigde weer snel te gaan. Intussen hebben we er alweer heel wat herbergontmoetingen samen opzitten.

Ik wens jullie al het goeds voor de toekomst. Geniet van elkaar dan genieten wij van jullie.



Sothis loopt naar Kneusje, omarmt en feliciteert haar. Ook neef Draco ontkomt niet aan een knuffel en felicitatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yiala Vencedor




Aantal berichten : 20
Registration date : 24-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 8:02 pm

Yiala komt met Niekhzm naar de bruiloft van Draco en Kneusje
Zullen we eerst het bruidspaar maar gaan feliciteren sgat? Razz
Ze lopen samen eerst naar Kneusje en Draco toe
Gefeliciteerd, en ook alvast met de kleine he Wink
Veel gelukkige jaren toegewenst
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokkepinguin

Pokkepinguin


Aantal berichten : 8
(IG) Woonplaats : Leiden
Registration date : 28-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 9:55 pm

Mya en Pokke komen de balzaal binnen.. Ik moet eerst het bruidspaar feliciteren mya. ze lopen naar het bruidspaar en pokke feliciteerd het bruidspaar en complimenteerd ze met de mooi aangeklede zaal.. daarna lopen ze door om de rest gedag te zeggen en eventueel een glaasje te drinken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Aantal berichten : 33
(IG) Woonplaats : Rapenburg 1 Leiden
Registration date : 09-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 10:33 pm

Draco komt de balzaal binnengelopen met twee bundeltjes stof op z'n armen. Hij wacht tot de gesprekken verstommen en verheft zijn stem:

Hooggeëerde gasten, beste vrienden, lieve familie. Vanavond is deze zo prachtige dag voor Kneusje en mij nog veel mooier geworden. Ik heb de eer en de plicht jullie voor te stellen aan onze wondermooie en kerngezonde dochters. Mijn lieve Kneusje zal zich later bij ons voegen, als ze eenmaal van de inspanningen is bekomen. Maar mag ik jullie nu eerst voorstellen aan deze twee prachtige meiden...

Draco houdt glimmend van trots de bundeltjes omhoog om twee lieflijke baby'tjes aan de gasten te tonen.

Dit zijn Carla Myanne Danillo Whitefire en Roxanne Pilske Sothis Whitefire, de nieuwste aanwinsten van ons gezinnetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carla

Carla


Aantal berichten : 16
(IG) Woonplaats : Kasteel Cronesteyn, Leiden
veld(en) : Gierst
Registration date : 15-08-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 10:55 pm

Door al het licht verblind en door de vele stemmen wordt het een beetje te druk...
Met mijn armpjes zoek ik mijn oogjes om ze te bedekken, maar mijn vingers belanden in mijn mondje..
Mijn voetjes kan ik nergens meer vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxanne




Aantal berichten : 1
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : gierst
Registration date : 29-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 10:59 pm

na 1 oog open te hebben gedaan en de vele mensen gezien te hebben kruipt ze dichter tegen haar vader aan, gaapt zachtjes en sluit dr oogje weer. zoveel nieuwe indrukken en stemmen zijn vermoeiend weet je Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 11:35 pm

Sothis loopt snel naar Draco om die prachtmeiden te bekijken

Wat een lieverds zeg, echt mooie meisjes. Mag ik Roxanne even vasthouden? Lekker vast even met haar knuffelen. Draco van harte gefeliciteerd met deze wolkjes.

Sothis knuffelt haar neef eens lekker


Laatst aangepast door Sothis op ma sep 29, 2008 11:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerlors

Tigerlors


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
(IG) Woonplaats : Ierland: Cill Chaoi
veld(en) : Tarwe
Registration date : 12-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptyma sep 29, 2008 11:40 pm

Tigerlors komt gaat naar draco
Oom je hebt echt 2 schatjes vast zegt tijger met een BIG smile op zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Worempie




Aantal berichten : 2
(IG) Woonplaats : Leiden
Registration date : 29-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 12:34 am

loopt naar draco toe en schud hem stevig de hand

Gefeliciteerd Draco met je huwelijk en je prachtige dochters! Dat je hier nog vele jaren van mag genieten

kijkt lachend naar de tweeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 2:27 am

Myanne had wat staan treuzelen toen Pokkepinguin zei, ze noemde hem Pinq, ik loop even naar het bruidspaar toe.
Eigenlijk was Myanne erg verlegen. Soms moest ze zich vermannen, bij voor haar moeilijkere dingen. En zo deed ze dat, even treuzelen... Maar ze draaide zich om toen ze Draco iets hoorde verkondigen..... ze liep er op af.
Maar bedacht nu moet ik weer iets goeds zeggen. Ik hoop dat Tiger verwoord wat zij zoal dacht over Draco en Kneusje, uhh rollatorwedtrijd en bierbalonen en wat ook weer? Ze moet erbij glimlachen, al die herinneringen...maar wat zei hij? Draco? Hoorde ze nu haar naam? uhh wat zegt hij...? Shocked


Maar mag ik jullie nu eerst voorstellen aan deze twee prachtige meiden...
Draco houdt glimmend van trots de bundeltjes omhoog om twee lieflijke baby'tjes aan de gasten te tonen.
Dit zijn Like a Star @ heaven Carla Myanne Danillo Whitefire en Like a Star @ heaven Roxanne Pilske Sothis Whitefire, de nieuwste aanwinsten van ons gezinnetje.


Myannes gemoed schoot vol. Ze slikte keek naar de een en naar de andere baby......wat een prachtbabies

Sothis loopt snel naar Draco om die prachtmeiden te bekijken
Wat een lieverds zeg, echt mooie meisjes. Mag ik Roxanne even vasthouden? Lekker vast even met haar knuffelen. Draco van harte gefeliciteerd met deze wolkjes.

Myanne wat trager loopt naar de anderen baby....kijkt haar broer veel betekend aan even maar...en neem het ander schatje over wat een plaatje onze nichtjes, zo klein, zo lief, awwww Draco lief.....de kleine Carla....die door al het licht haar oogjes dichter kneep. Ze deed haar armpjes zwaaiend voor haar oogjes, en toen haar vingers in haar mondje
..kijk nou toch is....

terwijl ze de baby nog vasthield gaf ze Draco een superknuffel, wel het kind beschermend, keek nog even naar het wondertje en gaf Carla weer aan Draco. Feliciteerd Kneusje ook maar alvast van mij ^^
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 8:44 am

Graafjojo sloeg de hele gebeurtenis van een afstandje gade om de baby´s niet te veel in de war te brengen.

Wat hebben Kneusje en Draco een geluk met zulke mooie kindjes, dacht Graafjojo.

Ik zal ze nog wel feliciteren als ze het niet te druk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
superallesan

superallesan


Aantal berichten : 12
(IG) Woonplaats : Rotterdam
veld(en) : Tarwe
Registration date : 27-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 4:15 pm

An kan het niet geloven.Ze is zoo blij voor haar grote broer.Ze kijjt van een verre afstand naar d e2 babytjes Carla en Roxanne.Wat een mooie namen allemaal.Diethard en zij hadden met hun kado daar geen rekening meegehouden maar toen haalde An een pakket tevoorschijn.Ik wist niet of het een jongen of meisje zou worden.En al helemaal niet dat het een tweeling zou zijn.Dus verbaas je niet als er wat jongensspullen bij zittenZe overhandigd ehet kado aan Draco.Feliciteer kneusje maar voor mij,en ik hoop jullie vele gelukkige jaren toe!

Oohjaa,Surprise!Ik kom naar Leiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Carla

Carla


Aantal berichten : 16
(IG) Woonplaats : Kasteel Cronesteyn, Leiden
veld(en) : Gierst
Registration date : 15-08-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 7:02 pm

Uit mijn vingers komt niets...

Zet mijn mond open en er komt geluid... WEHWEHWEH...

Zou dat nu ook eten geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
superallesan

superallesan


Aantal berichten : 12
(IG) Woonplaats : Rotterdam
veld(en) : Tarwe
Registration date : 27-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 8:36 pm

An maakt vlug een papfles klaar in de keuken en geeft hem aan Draco.Ze zegt:Jij mag haar voeden
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokkepinguin

Pokkepinguin


Aantal berichten : 8
(IG) Woonplaats : Leiden
Registration date : 28-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 10:08 pm

Pokkepinguin ziet dat draco net de fles aanneemt en denkt ik feliciteer hem later wel even, hij kijkt nog wel even naar de twee meisjes.. wat zien ze er lief uit:D daar zullen draco en kneusje zeker gelukkig mee zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Emptydi sep 30, 2008 10:11 pm

Lynx (ik) komt binnen en feliciteert kneusje en Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST   Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kneusje en Draco hun Grote huwelijks FEEST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorbereidingen Openings Feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kasteel Cronesteyn :: De Balzaal-
Ga naar: