Kasteel Cronesteyn
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kasteel Cronesteyn

forum van de familie Whitefire
 
IndexPortalStamboomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo

Ga naar beneden 
+7
Myanne
Krodaxi
Sothis
Chean
Pokkepinguin
Carla
Graafjojo :D
11 plaatsers
AuteurBericht
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyvr okt 31, 2008 9:44 pm

Graafjojo hangt een zelfgemaakte (met een beetje(erg veel) hulp van mamma) poster op:

Citaat :
Uitnodiging tweede verjaardag van Graafjojo Whitefire.

Beste …
Ik Graafjojo Whitefire, zoon van Harald Whitefire en Freida van der Hulscht, vier Maandag 3 November mijn tweede verjaardag. (In mijn RP leven wordt ik twee).
Het wordt een leuk feestje en ik nodig zoveel mogelijk familie en vrienden uit. Niet genodigde mensen mogen ook komen!
Het gaat plaatsvinden in kasteel Cronestein (van de familie Whitefire) (whitefire.actieforum.com)

Mvg,
Graafjojo Whitefire

(P.S. let er op dat ik Maandag twee jaar ben Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 6:16 pm

Graafjojo en zijn moeder staan 's Ochtends vroeg op om de slingers op te hangen.
jocolor Hij heeft zin in het feestje!!! jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Carla

Carla


Aantal berichten : 16
(IG) Woonplaats : Kasteel Cronesteyn, Leiden
veld(en) : Gierst
Registration date : 15-08-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 8:26 pm

Het is misschien wat vroeg denkt Carla, maar als we veel later gaan is er denk ik geen goede plaats meer vlakbij de jarige.
We gaan gewoon Pinq zegt Carla en ze loopt in de arm van Pokkepinquin naar Kasteel Cronesteyn waar het feest wordt gegeven in de balzaal.
Carla komt voor het eerst met Pokkepinquin naar een familie feestje
Bij het Kasteel aangekomen ziet ze dat Pokkepinquin wat bleek is om de neus, ze giegelt zacht...
In de garderobe worden ze opgevangen door een heerlijk apperatief en langzaam lopen ze verder


Daar zien ze GraafJojo staan, op zijn paasbest, en met een brede lach op zijn gezicht.

Gefeliciteerd Jojo, wat heerlijk dat je zo´n mooi feest geeft.
Wat heb je het mooi versiert? Hier heb je vast hulp bij gehad of niet...

Carla schudt GraafJojo de hand en kust hem op beide wangen, nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst, we komen later nog wel weer

Ze loopt richting zijn moeder en feliciteerd haar ook hartelijk en Carla complimenteerd haar ook met de balzaal.
Ze kijkt om zich heen en realiseert zich dat ze echt de eerste zijn..
Ohw ohw, nou ja, komt wel goed hoop ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pokkepinguin

Pokkepinguin


Aantal berichten : 8
(IG) Woonplaats : Leiden
Registration date : 28-09-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 8:48 pm

Pokkepinguin hoort carla zacht giegelen en verontschuldigt zich het is ook de eerste keer dat hij samen met carla ergens naartoe gaat..

Zodra ze de balzaal binnenkomen geeft hij nadat carla dit heeft gedaan jojo en hand..

Gefiliciteerd jojo en nog vele jaren toegewenst, leuk dat je een feestje geeft en de zaal heb je mooi versierd..

Hij loopt met Carla mee naar de moeder van jojo en feliciteerd haar ook.
Hij kijkt in het rond en ziet verder niemand..

Wij zijn de eersten carla.

Hij loopt naar een mooi gedekte tafel en haalt twee drankjes en geeft er een aan haar..
daarna bewonderd hij de mooi versierde zaal nog is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 10:04 pm

Graafjojo Very Happy schreef:
Graafjojo hangt een zelfgemaakte (met een beetje(erg veel) hulp van mamma) poster op:

Citaat :
Uitnodiging tweede verjaardag van Graafjojo Whitefire.
Beste …
Ik Graafjojo Whitefire, zoon van Harald Whitefire en Freida van der Hulscht, vier Maandag 3 November mijn tweede verjaardag. (In mijn RP leven wordt ik twee).
Het wordt een leuk feestje en ik nodig zoveel mogelijk familie en vrienden uit. Niet genodigde mensen mogen ook komen!
Het gaat plaatsvinden in kasteel Cronestein (van de familie Whitefire) (whitefire.actieforum.com)
Mvg,
Graafjojo Whitefire
(P.S. let er op dat ik Maandag twee jaar ben Razz)

Chean had de uitnoding optijd gehad. Ze ging haar direct voorbereiden. Ze had nu ook twee kinderen dus het was een heidens karwei alles op orde te krijgen ondanks de goede zorgen van hun bediendes op Kasteel Guirland(voorheen vonAsgard-vVlaanderen) en Krodaxi haar man was en nog niet.

Ze liep dus samen met haar kinderen Jisvy en Potas(potatohead) binnen. Ze zag al snel Graafjojo, haar zeer aardige neef. Ze ging hem is even feliciteren en knuffelen.


Lieve neef Jojo van Harte Gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Zo wat is het al mooi hier! En jojo zal ik je nog even helpen?

Ze wenkte ook haar twee zonen zodra die keken, om Jojo te feliciteren. Ze zag Potas je weer rennen de schat. Ze zal hem zo even erbij halen speelde door haar gedachten en richtte zich weer naar Jojo die ook keek naar Potasje, zijn vriendje leek het(zie kinderkamer op Kasteel Guirlande, voorheen Asgard-Vlaanderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 10:41 pm

Graafjojo is een beetje zenuwachtig als hij de eerste ziet binnenkomen.

Het zijn nicht Carla en Pokkepinguin.


Gefiliciteerd jojo en nog vele jaren toegewenst, leuk dat je een feestje geeft en de zaal heb je mooi versierd..

d..dank je,

zecht Graafjojo een beetje verlegen maar gelukkig komt zijn moeder aangelopen.

-Leuk dat jullie er zijn willen jullie wat drinken en een stukje taart?, en als je leuke muziek wil moet je het zeggen.



Dan komt Chean samen met Photas en Jisvy.

Leuk denkt Graafjojo en hij heeft al zin om met Photas weer wat kattekwaad uit te gaan halen, maar dan kijkt hij omhoog naar zijn moeder en wordt hij een beetje verlegen vanwege het avontuurtje bij Photas thuis.


Hallo mevrouw Chean, leuk dat jullie er zijn..
Willen jullie wat drinken en een stukje zelfgemaakte taart
, zecht zijn moeder dan?.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 11:09 pm

Sothis komt al zingend de feestzaal binnen:

Lang zal hij leven, lang zal hij leven........hoera, hoera, hoeraaaaaaaaa

Ze loopt met uitgestoken hand naar Graafjojo

Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren. Ik heb een kleinigheidje in de vorm van wat potjes eigen gemaakte jam voor je meegebracht. Hopelijk vindt je hem lekker

Sothis feliciteerd de moeder van Graafjojo en loopt naar de andere familieleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi




Aantal berichten : 8
Registration date : 17-08-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyma nov 03, 2008 11:19 pm

Krodaxi komt binnen en groet Graafjojo.
Hee Graafjojo, proficiat met je 2de verjaardag.
Ik heb al een klein cadeautje voor jouw.

Krodaxi overhandigd Graafjojo een gouden klok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptydi nov 04, 2008 9:52 am

Vlak na Chean komt alweer de volgende gast ,Sothis, binnen gelopen die meteen begint met zingen.

Hallo Sothis, Leuk dat je er bent.


Dan komt Sothis met een cadeautje.

Ik heb een kleinigheidje in de vorm van wat potjes eigen gemaakte jam voor je meegebracht. Hopelijk vindt je hem lekker.


Dank je wel, zegt Graafjojo die al bijna natte dromen krijgt (beetje vroeg hè Razz) bij het denken daaraan.

Dan komt Krodaxi binnen.

Graafjojo wil zich bijna gaan verstoppen omdat hij weer denkt aan het koekjesavontuur met Photas maar dan bedenkt hij zich en doet alsof hij een heel braaf jongetje is Very Happy


Hallo meneer,
Leuk dat U er ook bent.


Hee Graafjojo, proficiat met je 2de verjaardag.
Ik heb al een klein cadeautje voor jouw.


Dank je, denkt Graafjojo een gouden klok, die is vast wel heel duur.

Bedankt meneer, wilt U nog wat drinken?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 6:58 am

Ook Myanne kwam naar graafjojo's verjaardag. Ze liep op Jojo af en ziet ook zijn moeder, druk cadeautjes wegleggen. Ze omarmde en kuste haar lieve neef

jocolor Jojo jocolor van harte gefeliciteerd met je verjaardag zeg. Ik heb wat voor je slaapvertrek meegenomen. Zelf gemaakt. Ze gaf hem een pak met een hele grote purperen strik welke goud omzoomd was.

Toen hij het open maakte kwamen er zachte fluwelen doeken uit. Ze hield ze wat omhoog.


Het zijn gordijn draperiën voor je kamer met allerlei wapens geborduurd van velen landen en families. Hoe vindt je het Jojo?
Veel plezier ermee.


Ze kuste hem nog is en feliciteerde toen Graafjojo's moeder van harte.

Na de felicitaties kreeg ze een stukje taart van Jojo's moeder en een glas witte wijn. Ze begaf zich ermee naar de anderen in de zaal om iedereen te feliciteren en ervan te genieten van de heerlijke taart


Ohja ik ben de roede vergeten even halen die staat bij de poordwachter, voor buiten bij de reuze deur....
ze verliet de Balzaal even en kwam later weer terug.


Laatst aangepast door Myanne op wo nov 05, 2008 11:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 9:59 am

Later zach Graafjojo dat ook Myanne nog binnenkwam.

Hoi tante.

Hé Jojo van harte gefeliciteerd met je verjaardag zeg. Ik heb wat voor je slaapvertrek meegenomen. Zelf gemaakt.

Graafjojo pakt het pakje uit en ziet een heel mooi iets voor bij een gordijn.

Wat het is weet hij niet maar toch bedankt hij zijn tante van harte.

Bedankt Myanne, ik zal het zeker gaan gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Potatohead
Admin
Admin



Aantal berichten : 8
Registration date : 27-08-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 4:24 pm

Potato komt samen met zijn moeder en broer binnen en als Chean even niet kijkt begint hij gelijk door de zaal te rennen.

Hij ziet wat te drinken staan en probeert het te pakken van de tafel af, maar de glazen vallen en Potato rent weg en gaat naar Jojo toe net alsof hij niks deed.

YUM YUM!

Roept Potato als hij bij Jojo is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 8:08 pm

Graafjojo´s moeder ziet dat Potato alle glazen laat vallen en begint gefrusteerd met het opruimen.

Dan loopt Potato naar Graafjojo.
Graafjojo wijst naar de tafel met taarten en loopt er naar toe en pakt een door zijn moeder gemaakte slagroomtaart.
Hij loopt terug naar Potatoheaad en loopt dan naar een hoekje in het kasteel waar hij een snoepvoorraad bewaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Potatohead
Admin
Admin



Aantal berichten : 8
Registration date : 27-08-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 8:25 pm

Potato kijkt de slagroomtaart na als hij voorbijloopt, euh... word voorbijgedragen door Graafjojo.

Potato loopt Jojo graag achterna, nou ja de taart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 10:51 pm

Graafjojo Very Happy schreef:
Graafjojo´s moeder ziet dat Potato alle glazen laat vallen en begint gefrusteerd met het opruimen.

Dan loopt Potato naar Graafjojo.
Graafjojo wijst naar de tafel met taarten en loopt er naar toe en pakt een door zijn moeder gemaakte slagroomtaart.
Hij loopt terug naar Potatoheaad en loopt dan naar een hoekje in het kasteel waar hij een snoepvoorraad bewaart.
Potatohead schreef:
Potato kijkt de slagroomtaart na als hij voorbijloopt, euh... word voorbijgedragen door Graafjojo.
Potato loopt Jojo graag achterna, nou ja de taart.

Chean had alles in de gaten liet het even gaan. Ze moest wel erg lachen. Ze was ze stiekem een beetje gevolgd namelijk.

Toen greep ze toch even in. Daar kon Jojo de taart toch echt niet neerzetten bij al zijn snoep in zijn waarschijnlijk geheim plekje
Oh wat een mooi verstopplaatsje heb je daar Jojo. Ik zal niets verklappen.

Ze nam de stuk taart over en pakte Potas handje en zei.
Kom maar naar de balzaal Jojo en Potas dan krijgen jullie dat een stuk taart
Vrolijk liepen ze terug naar de Balzaal en Chean hield zich aan haar belofte. Potas smulde!


Laatst aangepast door Chean op wo nov 05, 2008 11:42 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
butterfly1980




Aantal berichten : 3
(IG) Woonplaats : haarlem
veld(en) : groente
Registration date : 05-11-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 10:55 pm

Samen maar haar liefste schat loopt ze richting de balzaal
ze heeft het cadeautje onder haar arm
uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo ZCA2QOTBFCAXQTVO2CADC8BZSCA2MV8AMCA

Lieve schat ben toch wel erg nerveus hoor ik ken bijna niemand hier…
wat als ze me nu niet mogen?

Ze voelt hoe jis haar hand vastpakt en haar heel even aan kijkt
Wees maar niet bang schat ik hou van je en dat is het belangrijkste
Ze ziet hoe chean de kinderen naar binnen haalt en op haar af komt
hey fly alles goed met je? En knuffelt haar

Mag ik je voorstellen aan graafjojo? En onze potato ken je natuurlijk al de kleine rakker
Ze ziet hoe potato een groot stuk taart wegpropt

Butter geeft graafjojo een handje hoi ik ben butter en jij bent vast de jarig jop , en geeft potato een aai over zijn bolletje hey kleine rakker


Laatst aangepast door butterfly1980 op wo nov 05, 2008 11:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jisvy




Aantal berichten : 2
Registration date : 24-09-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptywo nov 05, 2008 11:15 pm

Jisvy pakt de hand van butter vast en neemt haar mee naar de balzaal
Hij hoort hoe ze zenuwachtig zegt :
Lieve schat ben toch wel erg nerveus hoor ik ken bijna niemand hier…
wat als ze me nu niet mogen?
Jisvy pakt haar hand vast en heel even naar butter kijkt
Wees maar niet bang schat ik hou van je en dat is het belangrijkste
Samen lopen ze de balzaal binnen
Hij ziet hoe zijn moeder net op dat moment graaf jojo en potato naar binnen lokt met een stuk taart

Ze komt op hen af en knufft butter en hem
En vraagt of alles goed gaat??
Mag ik je voorstellen aan graafjojo? En onze potato ken je natuurlijk al de kleine rakker
jisvy gaaft graafjojo een hand ik ben jisvy en hij feliciteert graafjojo met zijn 2e verjaardag
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptydo nov 06, 2008 9:49 am

Graafjojo en Potato worden gesnapt door Chean en dat vindt Graafjojo niet leuk, maarja ze mogen toch een stuk taart eten en dat is ook lekker! cyclops

Dan komen er twee onbekende mensen binnen.

hoi ik ben butter en jij bent vast de jarig jop,
zecht een van de twee.


Hallo, ik ben Graafjojo ja.

ik ben jisvy, zecht de andere onbekende.
Hij gaaft Graafjojo een hand (hoe die het doet weet ik niet maar hij doet het Laughing )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Potatohead
Admin
Admin



Aantal berichten : 8
Registration date : 27-08-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptydo nov 06, 2008 5:34 pm

Potato baalt als ze gesnapt worden door chean.
Maar de belofte voor een stuk taart maakte alles weer beter en Potato smulde van zijn stukje taart.

Daarna gaat Potato weer op onderzoek in de zaal, hij rent overal in de zaal en verstopt zich daarna snel onder de tafel met eten, waar een doek omheen zit zodat niemand hem ziet, en gaat lekker liggen en wacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
butterfly1980




Aantal berichten : 3
(IG) Woonplaats : haarlem
veld(en) : groente
Registration date : 05-11-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptydo nov 06, 2008 8:39 pm

Butter geeft graafjojo hun cadeautje uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo ZCA2QOTBFCAXQTVO2CADC8BZSCA2MV8AMCA

We hopen dat je het leuk vind...

in haar ooghoeken ziet ze hoe potato onder de tafel wegkruipt met eten en lacht om hem

de kleine rakker
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptydo nov 06, 2008 11:14 pm

Graafjojo plakt het cadeutje aan,

bedankt Butterfly.

Daarna gaat hij zijn stukje taart opeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Emptyzo nov 09, 2008 10:48 pm

oei, te laat...

Lynx snelt naar binnen om het cadeautje te geven: het is een handgemaakte kruisboog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo   uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
uitnodiging: tweede verjaardag van Graafjojo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kasteel Cronesteyn :: De Balzaal-
Ga naar: