Kasteel Cronesteyn
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kasteel Cronesteyn

forum van de familie Whitefire
 
IndexPortalStamboomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De begravenis van Brodders.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

De begravenis van Brodders. Empty
BerichtOnderwerp: De begravenis van Brodders.   De begravenis van Brodders. Emptyzo dec 12, 2010 5:02 am



Myanne komt in het kapelletje speciaal neergezet in de tuin op een heel rustig en mooi plekje.

Omzoomd met mooie soms bloeiende klim-op-planten en met struikjes en planten, die op alle momenten van het seizoen, ieder op zijn beurt wel vaak gaan bloeien.

Het is er mooi van binnen, maar ook van buiten en ligt heel vredig in de prachtige tuin lijkend op een mooi prieel huisje met een apart aangesloten gedeelte om diensten te doen.

Ze is van plan te gaan bidden en te denken over haar verlies en diepe verdriet daarover ook vooral eerst eens kaarsje aan te gaan steken op de speciale plek daar.

Ze hoopt dat iedereen voor haar of zijn verdriet en rust er af en toe daar gaat bidden of denken over verloren geliefden in rust en vrede.

Ze stapt binnen. De een serene sfeer en diepe rust en mooie ingetogen sfeer overmannen haar. Kaarsen branden er. Het wordt goed verzorgd dus denkt ze.




Ze steekt een kaars aan en begint haar gebed zachtjes fluisterend te prevelend



Lieve....vader,



Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

De begravenis van Brodders. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De begravenis van Brodders.   De begravenis van Brodders. Emptyzo dec 12, 2010 5:55 am

Ze begon met voor Brodders te bidden fluisterend.



Lieve vader,



zou ons wilt steunen met ons het groot verlies van een zeer geliefde man Brodders en de vader van onze twee jongste zonen en de oudste zoon.

Niemand had zo groot verlies zien aankomen. De schok was enorm groot voor ons allemaal.

Ik hoop dat mijn jongens het verdriet kunnen verwerken in hun dagelijkse gang of dat ze hier ook zullen komen bidden voor hun vader welke heel geliefd was. Het was een geweldige man voor ons allemaal.....ik mis hem nog steeds bij vlagen zo maar ergens. Doe ik iets wat ik eest met hem deed of wat ik besprak en ik mis dan iemand dan gaan gedachten nog intenser naar hem uit.


Ik hoop wel dat Brodder heel vredig rust of gelukkig is nu. Waar hij ook is......


Ook hoop ik dat onze zonen, net als Brodders, zij Leon als hun nieuwe vader ook willen aanvaarden en het willen zien als een nieuwe uitdaging.



Bro zei me een half jaar voor hij dood ging; "Mya ga je niet op me wachten, als ik toch stop binnenkort misschien, beloof je het mij dat je echt gelukkig probeert te worden verder....en......lieve lieve Bro, ik kom mijn belofte na. Ik heb mijn hart gevolgd en ben opnieuw verliefd geworden, ook omdat het van jou mocht en het me gewoon overkwam. Wat ik niet voor mogelijk hield voor heel lang is gebeurd en ik wil jou daar nu ook voor bedanken Bro.....ik had er anders nooit aan durven toegeven en het ook niet toegelaten nog. Je bent een heel lieve, volgens mij ook echt daar in de hemel nu....Ik hoop dat je heel heel gelukkig wordt daar.




Myanne begon heftig te snikken bij die woorden, die ze zich zo goed kon herinneren, die hij zo lief (rl)sprak ooit. Tranen stroomde langs haar ogen en wangen(zoals rl nog steeds als ik ze hier schrijf). Zo lief en zo heel gemeend, zo hij die sprak toen hij het haar het vertelde....later toen hij aan het einde stervende lag(rp), vroeg ik hem of hij wel wilde stoppen met leven. Hij zei dat hij heel heel lang dat erg twijvelende of hij ons wel achter zou willen laten, maar dat hij nu toch wilde dat ze hem rustig kwamen halen om te sterven, want hij kon de kracht niet meer opbrengen(rl) heeft hij het voor lange tijd veels te druk dus met een eigen huis te verbouwen enz., zei hij. Dit zei hij wel echt ook zonder dat ziek zijn dan en dood gaan die ik hier er van maak en die woorden(rl) ontroeren me nog steeds zo lief van hem, maar ja over is over). Hij was versneld zieker geworden en toch nog plots heen gegaan van ons. Veels te vroeg was hij dood gegaan.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Elequest




Aantal berichten : 10
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : groente
Registration date : 18-08-08

De begravenis van Brodders. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De begravenis van Brodders.   De begravenis van Brodders. Emptyzo dec 12, 2010 4:29 pm

Elequest liep richting het kapelletje op het landgoed. Myanne had hem gevraagd om in stilte Brodders te begraven. Hij klopte aan maar zag dat de deur open stond. Hij hoorde iemand huilen. Voorzichtig keek hij om het hoekje en zag Myanne zitten. Hij liep naar haar toe en sloeg een arm om haar heen. Samen hadden ze al veel lief en leed mee gemaakt. Dit was weer een zware dag. Maar ook een dag van hoop. Als deze ellende achter de rug was stopte de periode van rouw en kon Myanne een nieuwe start maken.

Zullen we samen bidden voor bro? of komt wout ook nog? Dan bidden we met z'n 3e.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De begravenis van Brodders. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De begravenis van Brodders.   De begravenis van Brodders. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De begravenis van Brodders.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kasteel Cronesteyn :: Kapelletje-
Ga naar: