Kasteel Cronesteyn
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kasteel Cronesteyn

forum van de familie Whitefire
 
IndexPortalStamboomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean

Ga naar beneden 
+13
Snoes
Gherwina
Revank
Draco
Freyavonasgard
Myanne
Lynx
Krodaxi
niekhzm
Sothis
Yiala Vencedor
Chean
Graafjojo :D
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydi sep 23, 2008 7:32 pm

Graafjojo zag dat er iemand druk aan het werk was in de balzaal,
Hij kijkt even naar binnen en ziet iemand staan die hij eigenlijk niet zo goed kent maar waarvan hij heeft gehoort dat ze Chean heet.


Hallo, Mijn naam is Graafjojo.
Moet ik helpen met de balzaal inrichten,
dan kunnen we meteen even kennismaken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo sep 24, 2008 7:16 am

___________________________________________
**Een heel speciaal paar samen.
Daar sta je...voor me...naast me...bij me.
Kom dichterbij....ik wil je houden...vast...stevig.
Ertussen komen...kan niemand...geen ruimte...voor een ander ooit.
Hier sta ik...voor je...naast je...bij je...nu en voor altijd...echt samen.
Een beetje nemen....ook veel geven zal ons veel laten genieten van elkaar.
En samen met velen anderen, maar als één..eindelijk samen lieve!


Krodaxi en Chean openen het bal met de eerste dans!

http://nl.youtube.com/watch?v=6TYKqvU2WQI

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean KrodaxiHuwelijkUitnodiging3


Laatst aangepast door Chean op wo nov 12, 2008 6:57 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo sep 24, 2008 8:55 am

Ja graag Graaf als het niet te veel moeite voor is, graag zelfs. Uh laat me denken, zullen we de eettafels even samen verplaatsen, naar de andere zijde en wat bloemstukken van daar erop?

Is goed, ik help wel even mee Wink.

Samen droegen ze alles op zijn plaats.
Zo nu kunnen straks de gasten na de huwelijksvoltrekking hierheen komen, Graaf....

Idd, dat is dan weer klaar. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Yiala Vencedor




Aantal berichten : 20
Registration date : 24-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo sep 25, 2008 10:58 pm

Yiala loopt op aanwijzing van Graafjojo de balzaal in.. na enig gevraag aan de mensen die rondliepen... het konden bediendes zijn Razz
Daar zag ze de bruid en graafjojo bezig met de voorbereidingen... Ze loopt op Chean af en zegt:
Alvast gefelciteerd/Gefeliciteerd met je trouwen... Veel geluk samen...
Kan ik ergens mee helpen... aangezien ik volgens mij de eerste gast ben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyza sep 27, 2008 6:15 pm

Chean zag een vrouw binnenkomen. Ha dat is Yiala de vrouw van Niekhzm, de vriend van Daxie. Zij was er ook, toen de meiden van Leiden in Haarlem waren. Ze gaf haar een dikke knuff Hey Yiala, meis wat ben ik blij dat je er bent, gezellig weer. Alles goed met jou? Met mij wel kijk maar is wat een getrap in mijn buik ze liet Yiala haar zwangere buik zien en waar het bewoog. Oops sorry Jojo dat ik zo vrij was. We hadden het ook leuk toen de Yiala in Haarlem was Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Graafjojo :D
Admin
Admin



Aantal berichten : 42
(IG) Woonplaats : Leiden, holland (Apothekersdijk 5)
Registration date : 09-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyza sep 27, 2008 8:46 pm

Oops sorry Jojo dat ik zo vrij was. We hadden het ook leuk toen de Yiala in Haarlem was Razz

Tuurlijk, een pleziertje hoort erbij hè Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whitefire.actieforum.com
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyma sep 29, 2008 2:39 pm


Sothis komt de feestzaal binnen en zoekt het bruidspaar


Lieve Chean van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat zie je er schitterend uit zeg.
Krodaxi van harte welkom in onze familie en ook een dikke proficiat. Je had geen betere vrouw kunnen kiezen.


Sothis loopt naar de rest van de familie en gasten om ze te begroeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Yiala Vencedor




Aantal berichten : 20
Registration date : 24-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyma sep 29, 2008 7:54 pm

Yiala kijkt lachend.. Zo Smile net als Kneusje dus Smile
Maar heb je niet mijn dochter Snoes in gedachten?
Ik ben al een tijdje niet meer in Haarlem geweest hoor? Razz

Heey Sothis. Jij ook gefeliciteerd he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
niekhzm




Aantal berichten : 1
Registration date : 16-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyma sep 29, 2008 8:10 pm

komt binnen lopen en vraagt y ten dans
Terug naar boven Ga naar beneden
Yiala Vencedor




Aantal berichten : 20
Registration date : 24-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyma sep 29, 2008 8:19 pm

Yiala loopt snel naar Niekhzm toe en fluistert zachtjes terwijl ze beginnen met dansen: moet je niet eerst het bruidspaar feliciteren ? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi




Aantal berichten : 8
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydi sep 30, 2008 8:54 pm

Krodaxi gaat voor Chean staan.
Goedendag mevrouw Van Vlaanderen, mag ik deze dans van U? zegt hij lachend,
terwijl hij zijn hand uitsteekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydi sep 30, 2008 10:40 pm

Krodaxi gaat voor Chean staan.
Goedendag mevrouw Van Vlaanderen, mag ik deze dans van U? zegt hij lachend,
terwijl hij zijn hand uitsteekt.

Chean kijkt Krodaxi breed glimlachend aan en geeft hem haar beringde hand
Natuurlijk lieve schat.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydi sep 30, 2008 10:41 pm

gefeliciteerd beide
Terug naar boven Ga naar beneden
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo okt 01, 2008 5:30 pm

Myanne ziet dat CHEAN & KRODAXI op de dansvloer gaan van de Balzaal. Als teken voor hen hard LEVE HET BRUIDSPAAR!!! JIEPIE! applause!!!!!!!!!!!!!!!!!!

flower ................. Like a Star @ heaven ................ flower ................ Like a Star @ heaven ................... flower .............. Like a Star @ heaven .............. flower .................. Like a Star @ heaven .................. flower ................ Like a Star @ heaven ................. flower ................ Like a Star @ heaven .......... flower .............. Like a Star @ heaven .................... flower .................. Like a Star @ heaven .................... flower
Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Krodaxi




Aantal berichten : 8
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo okt 01, 2008 9:16 pm

Krodaxi zwiert met Chean van links naar rechts over de dansvloer.
Hij knikt naar de mensen die hen proficiat wensen en danst dolgelukkig verder.
Ondertussen geeft hij Chean een dikke smakkerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard

Freyavonasgard


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 32
(IG) Woonplaats : Haarlem
veld(en) : gierst
Registration date : 16-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo okt 01, 2008 9:47 pm

Freya komt de balzaal met enige schroom binnen.
Dan wordt ze gepasseerd door een zwierig dansen koppel.
In de gauwte herkent ze Karel en Chean.


Proficiat! roept ze hen toe,
terwijl ze al verder dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Draco

Draco


Aantal berichten : 33
(IG) Woonplaats : Rapenburg 1 Leiden
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptywo okt 01, 2008 10:59 pm

Draco loopt naar Chean en Krodaxi, schudt hun handen en omhelst ze.


Hartelijk gefeliciteerd! Zorg je goed voor mijn nichtje, Krodaxi? Weet, dat er altijd een plekje voor jullie hier op het kasteel is. Maak maar wat moois van deze prachtige dag, en geniet!


Draco voegt zich bij de andere feestgangers en neemt een bokaal wijn om op het bruidspaar te proosten, waarna hij zijn vrouwtje opzoekt om met haar te dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yiala Vencedor




Aantal berichten : 20
Registration date : 24-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyza okt 04, 2008 3:14 pm

Yiala kijkt haar man lachend aan..
Zullen we gaan zitten, ik word een beetje moe Razz

En zo gingen ze aan een van de tafels aan de kant zitten en kijken naar de rest van de gasten
Terug naar boven Ga naar beneden
Revank

Revank


Aantal berichten : 3
Registration date : 20-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptyzo okt 05, 2008 6:35 pm

Revank fluit een opgewekt melodietje en stapt de feestzaal naar binnen.
Het eerste dat zijn ogen zoeken is het buffet. Met grote stappen stapt hij naar de buffettafel terwijl hij zich tussen allemaal meneren en mevrouwen door wringt. Revank neemt een bordje en bouwt een torentje met olijvenbrood en andere vreemd ogende maar zeer smakelijke gerechten. Hij speelt het eten in een recordtempo naar binnen, zijn bordje beschermend tegen de mensen naast hem die misschien wel eens iets van zijn bordje zouden durven komen nemen.

3 volle borden en 7 pinten later

Ziet Revank de enorme stapels cadeautjes en beseft hij dat hij zelf niets heeft meegebracht. Of toch. in zijn zak zit nog altijd een paar druivenpitjes. Met een wijds gebaar legt hij zijn "wijngaardzaad" op de ene stapel cadeautjes en eentje op de andere en gaat de mensen vragen wat ze van zijn cadeautje vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 3:20 am

Dax en Chean waren heerlijk nog aan het dansen samen. Keken elkaar heel verliefd aan, toen Myanne ineens riep LEVE HET BRUIDSPAAR!!! JIPPIE!, onder het dansen. En er volgde applause!

Een paar tellen later kwam Freya haar lieve schoonmama binnen en riep Proficiat! Beide glimlachten ze breed naar Freya. Chean fluisterde
we komen zo naar je toe mam! en zwierde weer door.

Net waren ze klaar met dansen of zagen Draco op hen afstapen Hartelijk gefeliciteerd! Zorg je goed voor mijn nichtje, Krodaxi? Weet, dat er altijd een plekje voor jullie hier op het kasteel is. Maak maar wat moois van deze prachtige dag, en geniet![i] hij liep weer weg.

Zullen we weer dansen lieverd? En daar gingen ze. Yiala en Niek waren ook weer aan het dansen, maar gingen na een tijdje weer zitten. Wel was Draco met Kneusje aan het dansen gegaan.

Ze ziet plots een Haarlemse vriend binnen komen. Hij kon schijnbaar niet wachten met eten. Wel was hij nogal vrolijk, want hij floot toen hij binnen kwam dus waarschijnlijk hongerig alleen? Alhoewel de pullen bier ook aardig naar binnen gingen. drunken bounce .

Nog net zag ze hem iets neerleggen bij de enorme stapel cadautjes. Er waren nog niet zo veel mensen en dan zo'n stapel? De bedienden liepen al af en aan de monden vullend met de heerlijkste hapjes tussen door mochten de gasten niet zelf pakken

Zou Snoes nog komen en al de andere. Oh en Lynx zal ze ook is feliciteren. Myanne vertelde die kwam uit Leiden vaak bij haar in de herberg. Ze had hem hier uitgenodigd op het kasteel. Maar hij wilde perce hier ook feliciteren toen hij het hoorde van de dubbele trouwgebeuren.


Daxie, lieve schat zullen we nog is dansen Het orkest was een heerlijk deuntje begonnen, dus ze had wel weer zin of zou ze iemand anders vragen om te dansen? Mocht dat al?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gherwina

Gherwina


Aantal berichten : 1
(IG) Woonplaats : Haarlem
Registration date : 24-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 3:08 pm

Gherwina komt de balzaal binnen waar het bruidspaar tussen de andere gasten vrolijk over de dansvloer zwiert.
Ze ziet het stralende gezicht van haar vriendin en is blij voor haar dat ze haar geluk heeft gevonden.
Met een glimlach kijkt ze naar het bollende buikje van Chean en legt haar handen op haar eigen buik, het zal niet zo lang meer duren voor ook zij haar eerste kindje in haar armen kan sluiten.
Als Giantsqaud en Freya langs haar dansen geeft ze hen een knipoog, "leuk stel", denkt ze als ze verder zwieren.
Ze neemt een glaasje van het blad waarmee een van de bediendes mee rond loopt en ziet dan Revank zitten met een enorm bord eten op zijn schoot.
Lachend loopt ze op hem af en gaat naast hem zitten.


Zo Rev, smaakt het een beetje, zo te zien wel, het lijkt wel of je in weken niet gegeten hebt.

Ze kijkt naar het bord eten wat Revank in een recordtempo naar binnen aan het schrokken is en neemt er snel een stukje olijvenbrood af en steekt het in haar mond.

Mmm Rev, dat smaakt goed.

Lachend kijkt ze hem aan als ze zijn gezicht ziet, duidelijk niet geammuseerd dat ze een stukje brood van hem gepikt heeft.
Als de muziek zwijgt staat ze op, loopt naar het bruidspaar en geeft Chean en Krodaxi een dikke knuffel en een paar zoenen op de wangen.


Gefeliciteerd Chean en Kro, heel veel liefde en geluk samen, geniet met en van elkaar in goede en slechte tijden.

Ze geeft Chean nog een knuffel en schiet in de lach als hun buiken met elkaar in botsing komen, even legt ze haar hand op de buik van Chean en met een knipoog loopt ze terug naar Revank en gaat weer naast hem zitten.

Heb jij Nix gezien Rev, we zijn samen gekomen, maar ik ben haar in de drukte kwijt geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoes




Aantal berichten : 1
(IG) Woonplaats : Leiden
Registration date : 09-10-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 5:23 pm

gaat verlegen samen hand in hand met rat de balzaal zien
en ziet dat er al heel wat mensen aan t dansen zijn
als ze goed kijkt ziet ze haar paps en mams ertussen dansen
(hmm die kunnen het toch nog beter dan dat ik dacht affraid Embarassed Surprised )
later ontdekt ze ook Chean en Krodaxi er tussen
ze port Rat en gaat samen met hem opweg naar Chean, en kro..


hee Chean en Kro, van harte gefeliciteerd!! (voor de zoveelste keer)

geeft ze nog een dikke knuffel en gaat dan aan de kant staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerlors

Tigerlors


Aantal berichten : 32
Leeftijd : 29
(IG) Woonplaats : Ierland: Cill Chaoi
veld(en) : Tarwe
Registration date : 12-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 6:16 pm

Tigerlors komt binnen en loopt direct op het bruidpaar af
Gefeliciteerd he zegt tijger terwijl hij Kro een hand geeft en daarna Chea een knuffel
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 6:41 pm

Lynx Swartchen loopt naar binnen en geeft Dax een vers gebakken muis en Clean een hoed van wolvenbond met nerts.

Verder geeft hij aan Dax een bosje geluk en zegt dat hij het moet delen met clean.
Terug naar boven Ga naar beneden
giantsquad




Aantal berichten : 5
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Emptydo okt 09, 2008 9:23 pm

Giant liep de balzaal binnen, hij vond het er heel mooi uit zien. Hij zag geen bekende gezichten.
Hij liep iets verder door en zag daar Chean en Krodaxi staan. Hij liep naar hun toe


van Harte gefeliciteerd moge jullie lang bij elkaar blijven.

Giant gaf zijn schoonzoon een stevige hand en chean een goede knuffel.
Hij gaf wat kadoo'tjes aan Chean en Krodaxi en loopt dan weg.
Hij keek rond of hij Freya zag maar ze was nergens te bekennen. Na 10min gezocht
te hebben gaf hij het op en ging hij aan een tafel zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kasteel Cronesteyn :: De Balzaal-
Ga naar: