Kasteel Cronesteyn
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kasteel Cronesteyn

forum van de familie Whitefire
 
IndexPortalStamboomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean

Ga naar beneden 
+13
Snoes
Gherwina
Revank
Draco
Freyavonasgard
Myanne
Lynx
Krodaxi
niekhzm
Sothis
Yiala Vencedor
Chean
Graafjojo :D
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Revank

Revank


Aantal berichten : 3
Registration date : 20-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydo okt 09, 2008 9:34 pm

Zo Rev, smaakt het een beetje, zo te zien wel, het lijkt wel of je in weken niet gegeten hebt.

Ze kijkt naar het bord eten wat Revank in een recordtempo naar binnen aan het schrokken is en neemt er snel een stukje olijvenbrood af en steekt het in haar mond.

Mmm Rev, dat smaakt goed.


Revank kijkt Gherwina met grote ogen aan. "Wat zijn de mensen toch onbeleefd geworden." denkt hij terwijl hij Gherwina's drankje uit haar handen neemt en het in één teug naar binnen giet. Dan ziet hij dat ze een dame is.

Excuseer, mevrouw, zal ik uw glaasje voor u gaan terugbrengen? Het is nu toch leeg.
zegt Revank terwijl hij naar de buffettafel spurt en het laatste stukje olijvenbrood weggritst van het schaaltje.

Dan gaat hij naast vrouwe Gherwina zitten.

Dat was op het nippertje. Ik zag die oude man in dat hoekje al begerig kijken naar dat broodje. Gelukkig was ik er sneller dan hij. Very Happy zegt Revank waanra hij weer snel verder eet.

Heb jij Nix gezien Rev, we zijn samen gekomen, maar ik ben haar in de drukte kwijt geraakt.

Mmm, smakikdenksmaksmakhetnietsmaksmak.
Terug naar boven Ga naar beneden
weetnix de Guillotine




Aantal berichten : 1
(IG) Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 2:10 am

Als Weetnix binnenkomt ziet ze Gher met haar broer staan praten, ze hoor haar broer vreemde geluiden maken en hoort nog net haar naam, ze stapt vrolijk op gher en Re af.

Hehe Gher hier ben je, had je niet even op me kunnen wachten heb wel een uur om het toilet gezocht, en Re ik hoor nog net mn naam tussen jou gesmak door, ging het over me?

Ze kijkt geamusseerd naar haar broer.

Je lijkt wel honger te hebben Re wanneer heb jij voor het laatst gegeten

Ik ga even op zoek naar het bruidspaar Gher om ze te feliciteren

Ze loopt op Kro en Chean af en geeft ze een hand,

Chean en Kro van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en dat jullie een gelukkig huwelijk mogen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 2:16 pm

Als de muziek zwijgt, ziet Chean Gherwina. Ze geeft mij en Krodaxi een dikke knuffel en een paar zoenen op de wangen en zegt Gefeliciteerd Chean en Kro, heel veel liefde en geluk samen, geniet met en van elkaar in goede en slechte tijden. Nog een knuffel we schieten in de lach als onze buiken met elkaar in botsing komen Hahaha! Dan legt ze even haar hand op mijn buik en knipoogt. Chean glimlacht, kijkt gemoedelijk naar Gher en weg is ze richting Revank.

Dan ziet ze Snoes en Ratje binnenkomen hand in hand Snoes keek verbaasd naar Niek en Yiala, dansend. Toen ineens zag ze ons en kwamen naar ons toe
hee Chean en Kro, van harte gefeliciteerd!! (voor de zoveelste keer, fluisterde Snoes) en gaf een dikke knuffel en gaat samen met Ratje verder.....

Dan ziet ze Tigerlors ineens
Gefeliciteerd he zegt tijger terwijl hij Kro een hand geeft en daarna Chean een knuffel. Dan loopt hij rondkijkend weer verder lopen.

Dan geeft Lynx, Dax een muis en Chean een hoed van wolvenbond met nerts en Dax een bosje geluk delen met chean. Ze knikt vriendelijk naar de zwarte als Lynx uitziende man Oh wat is dat een prachtige hoed Lynx, oohhh dank je dank je glimlachte ze breed. Deed hem op en zwierde wat door de zaal en terug.....

Toen zag ze Giantus, de vervangend deken en begon breed te glimlachen naar hem uit dankbaarheid van Harte gefeliciteerd moge jullie lang bij elkaar blijven. hij gaf Dax een stevige hand en chean een knuffel en kadoo'tjes en liep na genoeg weer weg. Ze zag hem later nogal verloren rondkijkend gaan zitten. Zeker Freya zoekend?


Laatst aangepast door Chean op vr okt 10, 2008 2:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi




Aantal berichten : 8
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 2:19 pm

Krodaxi word overspoelt door de gelukwensen.
Bedankt hoor allemaal, en Draco, ik zorg wel goed voor je nichtje.
We komen vast wel hier nog eens logeren.
zegt Krodaxi terwijl hij naar Draco knipoogt.
Even later schrikt Krodaxi als hij een muis krijgt.
Euh.. een versgebakken muis..? Euh.. bedankt..
Een bosje geluk? Ook bedankt, ja ik zal het delen met Chean
zegt Krodaxi verward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 2:55 pm

Chean zag daarnet dat Krodaxi schrok als hij een muis krijgt. Euh.. een versgebakken muis..? Euh.. bedankt..
Een bosje geluk? Ook bedankt, ja ik zal het delen met Chean
zegt Krodaxi verward.

Chean kijkt om zich heen en ziet dat Nix en Rev wel heel erg vriendelijk doen tegen elkaar, zouden die.....ze fluisterd tegen Dax wat?.........oh zijn die broer en zus ahhh, joh leuk Daxie

Chean ziet Nixie, ze geeft een hand

Chean en Kro van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en dat jullie een gelukkig huwelijk mogen hebben
chean was reuze blij dat ook Nix er was en het was zo al erg gezellig met hun lieve vrienden om zich heen en haar fijne familie! Met wie zou ze nu is dansen met Giantus zo sip aan de kant...of uh die Lynx of met Revank die schrokop drunken
Dax, lieverd wie haal jij op ten dans? Vroeg ze nieuwsgierig glunderend lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 7:27 pm

die lynx Shocked


Vonden jullie die muis niet lekker? jammer. Ik zal voortaan even denken wat normale niet-katachtige eten.
en hij loopt naar buiten.

Even later komt hij terug met een bijl waar Krodaxi op staat in het handvat en waar Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 WhitefireIcon staat bij de bovenkant.


succes er mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Revank

Revank


Aantal berichten : 3
Registration date : 20-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 10:43 pm

Hehe Gher hier ben je, had je niet even op me kunnen wachten heb wel een uur om het toilet gezocht, en Re ik hoor nog net mn naam tussen jou gesmak door, ging het over me?

Ze kijkt geamuseerd naar haar broer.


smaksmakneeneesmakhetsmaksmakgingnietoversmakjou hoor -kwijl-sluuurp

Je lijkt wel honger te hebben Re wanneer heb jij voor het laatst gegeten

-slik-

Buiten een druifje en een hapje koek vanmorgen niet meer sinds gisterenavond. Ik heb eergisterenavond mijn laatste boterhammetjes aan de muis van de cafébaas gegeven. Gisteren heb ik tot 4 uur in de namiddag in mijn bed gelegen en toen ik om half tien bij de bakker aankwam, was hij al gesloten.

Wanneer heb jij voor het laatst gegeten misschien? Als je vlug bent, kan je nog wat olijfjes gaan halen aan de buffettafel. Er zijn er niet meer zo veel over. Ik ga even mijn gelukwensen gaan wensen aan het gelukkige paar.


Zonder Weetnix' antwoord af te wachten gaat Revank naar Chea en Krodaxi. Hij poetst zijn vest wat op en zet de rode veer op zijn hoed recht. Revank geeft Krodaxi een hand en maakt een diepe buiging voor Chean, daarbij nogal onzacht in aanraking komende met het achterste van de adelijke dame die net achter hem staat.

Gelukkige verjaardag! Euh nee, gelukkige trouwdag, Chean en Krodaxi! Ik vind dat de sfeer er hiet wel goed in zit, proficiat, echt waar. A propos, de olijfjes zijn bijna op en mijn zusje heeft nog honger. Wordt dat buffet nog bijgevuld?


Laatst aangepast door Revank op za okt 11, 2008 2:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 10:49 pm

Lynx ziet Sothis bij de deur en vraagt haar ten dans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2008 10:53 pm

Sothis hoort Lynx haar ten dans vragen, accepteert en loopt met hem mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard

Freyavonasgard


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 32
(IG) Woonplaats : Haarlem
veld(en) : gierst
Registration date : 16-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyza okt 11, 2008 4:49 pm

Freya ziet Giantus een beetje verloren staan kijken,
vlug gaat ze naar hem toe, hij kijkt verrast.

Je hebt niet zo goed gekeken zeker, giechelt ze een beetje,
maar ja, er zijn ook zo veel mensen hé...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
giantsquad




Aantal berichten : 5
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2008 2:13 pm

Giantus staat verrast wanneer Freya plots voor hem staat

Je hebt niet zo goed gekeken zeker,

Giantus word een beetje rood wanneer ze dat zei.
Hij wist niks te zeggen en verstijfde een beetje..
Hij denkt in zichzelf,
"waarom zag ik haar niet z'n knap iemand moet toch opvallen.."

hij zat te bedenken wat hij moest zeggen en bedacht wat.

Wil je met me dansen?

oeps domme vraag, ik kan niet eens dansen..
dacht giantus in zijn hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyma okt 13, 2008 10:01 am

Als lynx eens om zich heen kijkt, merkt hij hoe moe hij wel niet is en hij wil wat te drinken halen.

Sothis,wil jij ook wat punch?

Dan merkt hij dat ze dansen naast de plaats waar giantus en Freya staan. Hij fluistert in giantus' oor: gewoon niks van aantrekken, zelfs als het is dat je niet kan dansen. Vergeet het, laat het gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard

Freyavonasgard


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 32
(IG) Woonplaats : Haarlem
veld(en) : gierst
Registration date : 16-04-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydi okt 14, 2008 11:19 am

Wil je met me dansen?
oeps domme vraag, ik kan niet eens dansen..


Freya vindt dat iedereen kan dansen,
het gaat er toch maar om de muziek te volgen
en vooral om je te amuseren!


Zeker lieverd, met veel plezier. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Sothis

Sothis


Aantal berichten : 41
(IG) Woonplaats : Stille Mare 8 te Leiden
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydi okt 14, 2008 7:42 pm

Sothis merkt dat ze wel moe is na al die uurtjes dansen en is blij als ze Lynx hoort vragen of ze punch wil

Ah lekker Lynx, ik geloof dat ik wel een punch verdient heb

Samen lopen ze van de dansvloer af
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptywo okt 15, 2008 10:31 am

Lynx pakt 2 glazen punch en hij gaat samen met Sothis aan de kant zitten

Hij vraagt zich af hoe die andere het dansen zolang kunnen volhouden zonder moe te worden.

Ze slapen vast goed of eten iets anders dan brood Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyza okt 18, 2008 7:40 pm

Vonden jullie die muis niet lekker? jammer. Ik zal voortaan even denken wat normale niet-katachtige eten. en hij loopt naar buiten. Even later komt hij terug met een bijl waar Krodaxi op staat in het handvat en waar staat bij de bovenkant.
succes er mee!


Dax nam de bijl met een glimlach aan en bewonderde het schild van zijn kersverse vrouw op de bijl, aandachtig[i]Zo kan ik nog beter aan Chean denken als ik het erg druk heb met hout hakken. Dank je Lynx,zei dax vriendelijk en Chean glimlachte breed naar hem. Very Happy

Zonder Weetnix' antwoord af te wachten gaat Revank naar Chean en Krodaxi. Hij poetst zijn vest wat op en zet de rode veer op zijn hoed recht. Revank geeft Krodaxi een hand en maakt een diepe buiging voor Chean, daarbij nogal onzacht in aanraking komende met het achterste van de adelijke dame die net achter hem staat.

Hield haar hand voor haar mond, ze moest nogal erg hard lachen, maar wilde de dame niet uitlachen. Liep even of ze de dame moest helpen, op haar af, maar was niet nodig en terug maakte ze een buiging als bedank voor die van Revank. dat was sierlijk met die veer op die hoed, dacht ze nog.

Gelukkige verjaardag! Euh nee, gelukkige trouwdag, Chean en Krodaxi! Ik vind dat de sfeer er hiet wel goed in zit, proficiat, echt waar. A propos, de olijfjes zijn bijna op en mijn zusje heeft nog honger. Wordt dat buffet nog bijgevuld?

Dax en Chean bedanken Revank erg hartelijk
Dank je waarde Revank , leuk dat je even vrij kon maken van je verslageverswerk bij de krant en lachten gedrieën vriendelijk. En op Revanks vraag zei Chean ik zal de obers het vragen Revank. Van de olijfjes en na wat praten liep hij weer de zaal in en verdween achter wat dansende stellen, Giant en Freya en Sothis en Lynx die net weer wat gingen drinken.

Chean legde nog even de gekregen bijl van Lynx bij de kadeautjes en zag ineens de zaadjes liggen, die legde Revank geloof neer? Dat is spannend denkt ze. Ik ben erg benieuwd, later is vragen wat ik er mee kan kweken, vast wel leuk voor in de kasteeltuin, bedacht ze zich..

Plots voelde Chean zich niet goed worden. Greep bijna naar haar buik. Een nogal stekende pijn ging door haar heen. Ze onderdrukte een gil draaide zich om en puffde zachtjes. Het zal toch niet waar zijn??? Ze wachtte tot het weg zakte. Liep toen naar Daxie, hopend dat het even wegbleef

Psstt Dax kan ik je even spreken....daar graag, ja alsjebliefd? Dax...lieverd kunnen we niet wegglippen naar huis of kan ik hier even op bed liggen in mijn vertrekken? Ik geloof dat het gaat gebeuren, hoor schat, pff.
glimlachte ze liefjes en bijna smekend Maar laat de mensen, die mogen nog wel gewoon door feesten, goed. Aljeblieft kom je....?



http://vonasgard.forumotion.com/forum.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyza okt 18, 2008 11:33 pm

als lynx zijn drinken op heeft, loopt hij naar de dirigent en vraagt: "Vinden jullie het niet erg een modern nummer te bespelen? Ik zou namelijk wel willen dansen op de Dance Macabre van Saint-Saëns. Anders wel de hongaarse dans van brahms, nummer 5 a.u.b. "

modern Razz, voor 1456 wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi




Aantal berichten : 8
Registration date : 17-08-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyzo okt 19, 2008 3:09 pm

Krodaxi kijkt met grote ogen als Lynx met een prachtige bijl komt.
Wauw, was dat niet wat te duur? Bedankt, ik zal er goed zorg voor dragen.

Psstt Dax kan ik je even spreken....daar graag, ja alsjebliefd? Dax...lieverd kunnen we niet wegglippen naar huis of kan ik hier even op bed liggen in mijn vertrekken? Ik geloof dat het gaat gebeuren, hoor schat, pff. glimlachte ze liefjes en bijna smekend Maar laat de mensen, die mogen nog wel gewoon door feesten, goed. Aljeblieft kom je....?

Oh nee, we moeten snel naar het ziekenhuis..nee daar is het te laat voor.. naar ons kasteel?
Ik draag je wel..
zegt Krodaxi zenuwachtig en hij heft Chean op zijn rug en rent zo naar het kasteel van de Van Vlaanderen's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyzo okt 19, 2008 3:45 pm

Op de gang wenkte ze vluchtig een butler bij zich. Wil je Freya en misschien iemand nog naar het kasteel van van Vlaanderen roepen voor me alsjeblieft?

Wie dan Vrouwe Chean? Ja, pfff Ahhhhaaii, uhh doe Weetnix of Gherwina, of....aiiii, help iemand..toe dan, ga vragen....!

....lopen maar dax ik hang wel een beetje zijwaard, dat gaat net. Is er niets een koets ofzo...?

Rennennn..........ppffffffff pff pff pff....
gilde ze bijna. Ze hoorde nog het gezellige geroesemoes van het feest en de muziek, ahhh gelukkig het gaat gewoon nog door het feesten. Dax deed ontzettend zijn best. Ze hoopte niet in het veld te moeten bevallen. Het was gelukkig een mooie herfstdag....aaiiiii ah Daxie, iemand.....help!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptyzo okt 19, 2008 11:11 pm

Lynx hoorde chean nog helemaal vanuit dit kasteel en schreeuwt boven de muziek uit

ALLEMAAL, er is iets met chean en ze heeft hulp nodig,

Zo rennen Lynx, Sothis, Revank, Freya en Grantus naar het kasteel Van Vlaanderen. Daar zien ze hoe ze al wordt geholpen
Terug naar boven Ga naar beneden
superallesan

superallesan


Aantal berichten : 12
(IG) Woonplaats : Rotterdam
veld(en) : Tarwe
Registration date : 27-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydi okt 21, 2008 4:16 pm

ALLEMAAL,er is iets met chean en ze heeft onze hulp nodig!
hoorde An lynx schreeuwen.

Ze rent snel naar buiten om te kijken wat er gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myanne
Admin
Admin
Myanne


Aantal berichten : 73
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : virtual design en muziek
Registration date : 09-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydi okt 21, 2008 6:25 pm

Myanne had gehoort van een boodschapper dat Chean, haar nicht en Krodaxi al op het Kasteel Vlaanderen waren en dat Chean aan het bevallen was daar. Het ging erg goed met haar inmiddels.

Ze hoorde An en Lynx rondvragen en roepen en zei daarom tegen An haar zus en Lynx een huisvriend inmiddel
Als je wil ga naar het kasteel waar Chean schijnt te bevallen! En het is heel goed met haar! En lynx....

ALLEMAAL!? Misschien toch wel als je maar rustig doet. Eerst Weetnix en Gherwina, en dan, kijk maar.

Giantus en Freya zijn er al. Ik ga ook met mijn paard. Wil je mee achterop zusje?
Myanne maakte al aanstalten om te vetrekken En Linx je mag mee, neem een paard voor de gasten, hier uit de stal en neem Sothis mee als ze wil. En waarschuw hiernaast in de balzaal Draco ook even? Alsjeblieft.

http://vonasgard.forumotion.com/vertrek-van-krodaxi-en-chean-f10/de-bevalling-t73-36.htm#277 Surprised


Laatst aangepast door Myanne op vr okt 24, 2008 12:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://probleemdruiden.actieforum.com/
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydo okt 23, 2008 2:58 am

flower Iemand, gehuld in een cape hing een een kaart op. En weg was de verschijning flower
Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 GeboortekaartjeThoratoenJozeff
flower*************************************************************flower
http://vonasgard.forumotion.com/vertrek-van-krodaxi-en-chean-f10/de-bevalling-t73.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynx

Lynx


Aantal berichten : 24
(IG) Woonplaats : Leiden
veld(en) : Schapen
Registration date : 30-09-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydo okt 23, 2008 11:32 pm

Dubbel reden om te feesten!!!!!!!!!!!

Lynx vind de nieuwe aanwinst helemaal geweldig, ze lijken ook zo erg op hun ouders

jammer dat kneussie er niet bij kon zijn dacht hij en hij begint langzaam wat verdrietig te worden.

Hij neemt een kop thee, een warme apfel-strüdel, warme melk en een vingerhoedje wijn.
Hij loopt naar de kamer naast de balzaal en krult zich op in een stoel bij de openhaard.
Langzaam viel hij in slaap terwijl hij keek naar de vlammen
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean

Chean


Aantal berichten : 29
(IG) Woonplaats : Haarlem, Haalems badhuis
veld(en) : groente, tarwe
Registration date : 15-07-08

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Emptydo nov 13, 2008 5:32 pm



Chean kwam weer is kijken in de balzaal hoe het erbij stond en of ze nog iets kon doen. Ze hoorde een snorrend geluid alsof er een kat in huis was? Het schijn uit de kamer ernaast te komen en klok vrij hard.

Het eerst wat ze zag was dat het haardvuur aan was. En iemand iets ingeschonken had toen ze opzij keek. Ze zag ook een zwart groot dier opgerold liggen slapen.

Huh in het kaarslicht had ze de vorige keer niets kunnen ontdekken. Heeft iemand een......uhh is het Lynx? Ze keek voorzichtig dichterbij
Ben jij dit lynx? fluisterde zachtjes. Er lag een feest hoedje naast hem. Zachtjes aaide ze hem over zijn hoofd..... Sleep

Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Cheanslankmo9 Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 W92
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean   Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huwelijksfeest van Krodaxi en Chean
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kasteel Cronesteyn :: De Balzaal-
Ga naar: